PAPILLON HOTELS

KURUMSAL

Papillon Hotels, yenilikçi ve ilham verici deneyimlerle misafirlerinin hayallerini gerçeğe dönüştürürken,
güven, gurur ve insana değer verme ilkeleri ile hareket eder.
PAPILLON HOTELS

HAKKIMIZDA

1970’li yılların başında inşaat firması olarak hayatına başlayan Papillon Hotels, 1981 yılında yeni yapılanmasıyla MUNA A.Ş. adıyla falliyetlerine devam etti.

Muna A.Ş. kurumsal kimliği çatısı altında ilk oteli Papillon Muna‘yı 1992 yılında Side – Kumköy Mevkii’nde faaliyete geçiren Papillon Hotels, 1995 yılında Papillon Belvil‘i, 2002 yılında Papillon Zeugma‘yı ve son olarak 2005 yılında Papillon Ayscha‘yı faaliyete geçirerek, bugünkü kurumsal kimliğine kavuştu.

Sadece kendi zevkimize göre ortamlar yaratmadık. Tüm zevklere uygun yaklaşımlar ile konuklarımızın huzura yolculuk yapmasını ve saflığı keşfetmesini sağladık.

Geldiğimiz bu noktada, uzmanlaşmış dinamik kadromuz ve çağdaş yönetim anlayışımızla, uzun yıllar boyunca, konuklarımıza kaliteli hizmet vereceğimize dair inancımız sonsuzdur.

VİZYONUMUZ

Misafirlerimize yenilenmeleri ve hayallerini gerçekleştirmeleri için ilham ve güç veren, her defasında heyecan yaratan deneyimleri tutkuyla sunmak...
PAPILLON AYSCHA
Yüksek kaliteli hizmet ve Papillon misafirperverliği sunan bir aile konsepti olacak bir tatil köyü olmak.

PAPILLON ZEUGMA
Yüksek kaliteli hizmet ve Papillon misafirperverliği sunan bir aile ve çiftler konsepti olacak bir tatil köyü olmak.

PAPILLON BELVIL
Yüksek kaliteli hizmet ve Papillon misafirperverliği sunan bir kulüp konsepti olacak bir tatil köyü olmak ve bu konseptin bölgedeki lideri olmak.

TEMEL DEĞERLERİMİZ

Önce İnsan, Güvenirlik, Gurur, Bağ Kurmak, Sürdürebilirlik..
Önce İnsan
Yaptığımız işin özü ve güvencesi insandır.
Güvenilirlik
Her an ve herkeste güven yaratırız.
Gurur
Fark yaratır, sahiplenir ve gurur duyacağımız işler yaparız.
Bağ Kurmak
İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurarız.
Sürdürülebilirlik
Sahip olduğumuz kaynakların etkin kullanımı ve çevre bilinci ile geleceğe yatırım yaparız.

TARİHÇE

1970’li yılların başında inşaat firması olarak hayatına başlayan Papillon Hotels, 1981 yılında yeni yapılanmasıyla MUNA A.Ş. adıyla falliyetlerine devam etti...
Muna A.Ş. kurumsal kimliği çatısı altında ilk oteli Papillon Muna‘yı 1992 yılında Side – Kumköy Mevkii’nde faaliyete geçiren Papillon Hotels, 1995 yılında Papillon Belvil‘i, 2002 yılında Papillon Zeugma‘yı ve son olarak 2005 yılında Papillon Ayscha‘yı faaliyete geçirerek, bugünkü kurumsal kimliğine kavuştu.

HİZMET POLİTİKAMIZ

Misyon ve vizyonumuza uygun hareket eden, işine tutkuyla bağlı uzmanlardan oluşan bir ekiple, hem birbirimize hem de konuklarımıza saygı ve sevgi gösteririz.
İnsana değer verir, önce insan deriz.
Her zaman güler yüzlü, enerjik ve canlıyız.
İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurarız.
Misafirperveriz.
İletişimin temel kurallarını bilir, uygularız.
Misafir ve çalışma arkadaşlarımızın isteklerini asla cevapsız bırakmayız.
Misafir memnuniyeti önceliğimizdir.
Gurur duyarız.
Her an ve herkeste güven yaratırız.
Çevre bilinci ile tüm kaynakları etkin kullanırız.
papıllon hotels

MARKALARIMIZ

Değerli Misafirlerimiz, İş Ortaklarımız ve Çalışanlarımız,

Papillon Hotels Resort & SPA olarak geçmişten günümüze misafir memnuniyetinin ancak çalışan memnuniyeti ile sağlandığının bilincinde olarak; çalışanlarımızın merkeze alındığı yönetim anlayışımızı, yenilenen bedenimiz ve ruhumuzla harmanlıyor, kültür ve değerlerimizin korunduğu, değişimin doğallıkla bütünleştiği ürünlerimizle, markalaşmış hizmetin örneklerini sektörümüze sunmakla gurur duyuyoruz.

Yenilenme ve gelişimi sadece dünyaya ayak uydurmak adına değil, içimizden gelen heyecan ve doğal dönüşümümüzün gereği olarak benimsedik. 2014 yılında Papillon Ayscha Hotel’imizi yeniledik. 2015 yılında ise rahatlık ve lüksü bir daha ayrılmamak üzere yeniden tanımladık ve Papillon Zeugma Hotel’imizin hem bedenini hem de ruhunu yenileyerek Relaxury konseptini misafirlerimizle buluşturduk, adını Papillon Zeugma Relaxury koyduk.

Tüm paydaşlarımızla İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurmaya özen gösteren, güven üzerine oturtulmuş iletişimimizle, toplumsal duyarlılığı çalışmalarımızda göz ardı etmiyoruz.

Bugün dünya genelinde turizm sektöründe, çevre konusundan, iş ve sosyal yaşama yanıt verilmesi gereken birçok yeni beklenti ve ihtiyaçların doğduğu bir süreç yaşıyoruz. Bu süreç, Papillon Hotels olarak üzerinde önemle durduğumuz, kurumsal değerlerimizin de işaret ettiği sorumlu ve sürdürülebilir turizmin önemini gösteriyor. Sürdürülebilirlik risklerinin etkin biçimde yönetilmesi ve sürdürülebilir büyümenin uzun vadeli stratejilerle sağlanmasına odaklanıyor ve bu sayede başarımızı her geçen gün arttırmayı hedefliyoruz.

Fark yaratan, yarattığı farkın gururunu taşıyan Papillon Hotels Resorts & SPA’ nın bugünkü haklı konuma gelmesinde, başta değerli çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizim hizmet anlayışımıza her daim güvenen misafirlerimize en içten teşekkürlerimi sunuyorum.

MESAJ

BAŞKAN

Hüseyin Özgür NAZİK
PAPILLON HOTELS

YÖNETİM KURULU

Başkan

Özgür NAZİK

Başkan Yardımcısı

Erol AKIN

Papillon Zeugma
Genel Müdürü

Hüseyin USTA

Papillon Ayscha
Genel Müdürü

Deniz ÇUHA

Papillon Belvil
Genel Müdürü

Erol AKIN

Papillon Zeugma
İşletme Müdürü

Tuna YALÇIN

Papillon Ayscha
İşletme Müdürü

Kadir ERCİYAS

Papillon Belvil
İşletme Müdürü

Taylan ÖZCAN

Mali İşler ve Finans
Direktörü

Turgay ALTUNLU

Satış & Pazarlama
Direktörü

Nida KİRAZ

PAPILLON HOTELS

İNSAN KAYNAKLARI

Biliyoruz ki, misafir memnuniyeti ancak çalışan memnuniyeti ile mümkündür. İnsan Kaynakları departmanımız, bu prensibi işyeri kültürünün merkezine yerleştirmiştir. 

Çalışanlarımızın mutluluğu ve iş tatmini, şirketimizin başarısı için hayati önem taşımaktadır. Bu sebeple, çalışanlarımıza değer veriyor, onların gelişimlerini ve kariyerlerini destekliyoruz. Çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak için sürekli olarak özlük haklarını, çalışma koşullarını ve eğitim olanaklarını iyileştirme çabası içerisindeyiz.

SOSYAL MEDYA

BİZİ TAKİP EDİN

Instagram’daki en son gönderilerimize göz atın…

 

DEĞERLİ MİSAFİRLERİMİZ,

Papillon Hotels’in, papillon.com.tr dışında bir web sitesi, aşağıdakinin dışında call center numarası  bulunmamaktadır.

Belirtilenler dışındaki hiçbir call center numarası ve sosyal medya hesabına itibar edilmemesini önemle rica ederiz.

Otellerimize ait sosyal medya adreslerimiz iletişim bölümünde inceleyebilirsiniz.