Call Center : +90 549 824 14 54
RESERVATION
CONNEXION S'INSCRIRE

Pour nos clients qui nous avez choisi à nouveau

PAPILLON HOTELS'de en az 20 gece konaklama yapan ve bizi yeniden tercih eden misafirlerimiz misafir üyelik programımıza dahil olarak Silver, Silver Plus, Gold ve Platinum Card ayrıcalıklarından yararlanmaktadır.

  • SILVER CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 20 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Silver Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Silver Card Avantajları:
    • Expres Check-in,
    • Girişte özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • SPA'da bir bakımda kullanılmak üzere % 25 indirim. (*)
    (*)Bakımlar yılda bir kez verilir. Üyelik Kartı seviyesini yükselten misafirler aynı yıl içerisinde yeni hakkını kullanabilir.
  • SILVER PLUS CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 50 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Silver Plus Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Silver Plus Card Avantajları:
    • Expres Check-in,
    • Girişte özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • Ekstra harcamalarda %10 indirim (*)
    • SPA'da 20 dakikalık Classic Masaj (local) (**)
    • 3 günde bir defa odaya lezzetli ikramlar (Sadece Ayscha ve Zeugma)
    (*) Dış hizmetler, Dükkanlar, Su Sporları ve SPA merkezi hizmetleri hariçtir.
    (**) Bakımlar yılda bir kez verilir. Üyelik Kartı seviyesini yükselten misafirler aynı yıl içerisinde yeni hakkını kullanabilir. Yapılacak bakımlarda değişiklik isteyen misafirlerden ekstra ücret talep edilebilir.
  • GOLD CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 120 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Gold Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Gold Card Avantajları:
    • Expres Check-in,
    • Girişte özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • Ücretsiz ütü servisi,
    • 3 günde bir defa odaya lezzetli ikramlar (Sadece Ayscha ve Zeugma),
    • Turndown hizmeti,
    • Bir odaya kadar beraberinde gelen aile ve arkadaşlara eşit kart avantajından yararlanma imkanı,
    • Günlük gazete servisi (*),
    • 72 saat öncesinden oda müsaitliği garantisi (**),
    • Ekstra harcamalarda %15 indirim (***)
    • SPA'da 40 dakikalık Classic Masaj. (****)
    • Havaalanı gidiş-dönüş transferinde %50 indirim,
    • Çıkış günü 15:00'a kadar odayı tutabilme imkanı
    (*) Otel yönetiminin belirlediği ve tedarik edebildiği yayınlar geçerlidir.
    (**) Belirli tarihler ve yüksek talep bulunan etkinlik zamanları hariç tutulur.
    (***) Dış hizmetler, Dükkanlar, Su Sporları ve SPA merkezi hizmetleri hariçtir.
    (****) Bakımlar yılda bir kez verilir. Üyelik Kartı seviyesini yükselten misafirler aynı yıl içerisinde yeni hakkını kullanabilir. Yapılacak bakımlarda değişiklik isteyen misafirlerden ekstra ücret talep edilebilir.
  • PLATINUM CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 200 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Platinum Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Platinum Card Avantajları:
    • Private Check-in (*) ,
    • Saat 09:00'dan itibaren Early Check-in imkanı,
    • Ücretsiz havaalanı gidiş-dönüş transferi,
    • Bir üst kategori odaya ücretsiz geçiş imkanı (**),
    • Girişte odaya alkollü içecekler ve özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • Hergün odaya lezzetli ikramlar,
    • Ücretsiz ütü servisi,
    • Turndown hizmeti,
    • İki odaya kadar beraberinde gelen gelen aile ve arkadaşlara eşit kart avantajından yararlanma imkanı,
    • Günlük gazete servisi (***),
    • 48 saat öncesinden oda müsaitliği garantisi (****),
    • Ekstra harcamalarda %20 indirim (*****),
    • SPA'da 40 dakikalık Aroma Therapy Masajı. (******),
    • Çıkış günü 18:00'a kadar odayı tutabilme imkanı
    (*) Giriş işlemleri misafir odasında expres olarak yapılır.
    (**) Otel müsaitliği doğrultusundadır.
    (***) Otel yönetiminin belirlediği ve tedarik edebildiği yayınlar geçerlidir.
    (****) Belirli tarihler ve yüksek talep bulunan etkinlik zamanları hariç tutulur.
    (*****) Dış hizmetler, Dükkanlar, Su Sporları ve SPA merkezi hizmetleri hariçtir.
    (******) Bakımlar yılda bir kez verilir. Yapılacak bakımlarda değişiklik isteyen misafirlerden ekstra ücret talep edilebilir.

Misafir Üyelik Programı Genel Şartlar

  • (*) Otelimize geliş sayısı birden fazla olmalı ve ödenmiş gün sayısı o kategorinin gerektirdiği sayıya denk olmalıdır.
  • (*) Ödenmiş gün olarak tam gün baz alınır.
  • (*) Aynı odada konaklama yapılması durumunda üyelik kartı rezervasyonun sahibine verilir.
  • (*) Tüm ek hizmetlerimiz sadece yaz dönemini kapsar (Mayıs-Ekim).
  • (*) Gold ve Platinum Card sahiplerinin rezervasyonları, otelin doluluktan dolayı satışa kapalı olma durumunda dahi kabul edilir.
  • (*) PAPILLON HOTELS mevcut sistemde her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar.
x