Call Center : +90 549 824 14 54
REZERVASYON
OTURUM AÇIN KAYIT OLUN

ENTEGRE KALİTE YÖNETİMİ

Papillon Hotels kalite odaklı bir yönetim anlayışı ile misafirlerimizin ve çalışanlarımızın ihtiyaç ve beklentilerine en etkili şekilde cevap verebilmeyi ve bunu süreklilik haline getirmeyi ilke edinmiştir.

Günümüzün sürekli gelişen ve değişen dünyasında ihtiyaçlar ve beklentiler de paralel bir hızla yükselmekte ve çeşitlenmektedir. Papillon Hotels kalite odaklı bir yönetim anlayışı ile misafirlerimizin ve çalışanlarımızın ihtiyaç ve beklentilerine en etkili şekilde cevap verebilmeyi ve bunu süreklilik haline getirmeyi ilke edinmiştir.

Kurmuş olduğumuz Entegre Kalite Yönetim Sistemi ile misafirlerimize verdiğimiz hizmet kalitesini sürekli geliştirerek, memnuniyet seviyesini en üst düzeye çıkarmak, çevresel duyarlılığı arttırarak doğal hayatın korunmasını desteklemek, misafirlerimizin ve çalışanlarımızın güvenliğini sağlayarak kazaların ve tehlikeli durumların önüne geçmek, gıda güvenliği önündeki tehditleri ortadan kaldırarak hijyenik ve güvenilir sunumlar yapmak ve şikâyet yönetimi ile hizmet anlayışında mükemmele ulaşmak hedeflenmektedir.

Entegre Kalite Politikası

‘’Önce İnsan’’ değerimizden yola çıkarak, başta işimizin güvencesi olan çalışanlarımız ve işimizin özü olan misafirlerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızın memnuniyeti kalite yönetim sistemimizin temelini oluşturur.
Bu doğrultuda politikamız;
➢ Çalışanların yetkinliğini arttırmak amacıyla gerekli eğitimlerin verilmesini,
➢ Kirliliğin önlenmesini sağlayarak, sosyal sorumluluk bilinciyle çevre dostu bir kurum olabilmeyi,
➢ Misafir ve çalışanlarımız için güvenli ve hijyenik bir ortam yaratmayı,
➢ Gıda güvenliğinin sağlanabilmesi için “Tarladan Çatala” prensibiyle; tedarikçi değerlendirmesinden başlayan tetkikleri, tesellümden ürün sunumuna kadar her aşamada etkin bir şekilde sürdürmeyi,
➢ Misafir şikayetlerini hızlı, etkin, adil ve objektif bir şekilde çözümlemeyi,

taahhüt ederiz.

Entegrea Kalite Politikası PDF

Belgelerimiz

Misafirlerimizin ve yasaların beklentilerini karşılamak ve aşmak yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Çalışanlarımıza güvenli bir çalışma ortamı yaratmak yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “TS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Çevrenin korunması, doğal kaynakların verimli kullanılması ve gelecek nesillere yaşanılır bir çevre bırakılması yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 14001Çevre Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Gıda güvenliği önündeki tehditlerin ortadan kaldırılması ve misafirlerimize hijyenik ve güvenilir sunumlar yapmak yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Misafir odaklı olmak ve her daim misafirlerimizin sunduğumuz hizmetlerden memnununiyetini temin etmek yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Papillon Hotels plaj ve marinalara verilen uluslararası “Mavi Bayrak” çevre ödülüne sahiptir. Bu ödül kapsamında;

Deniz suyunun temizliğini,
Çevre yönetimine önem verdiğimizi,
Çevre bilincinin oluşturulmasına yönelik faaliyetlerde bulunduğumuzu,
Plaj veya marinayı kullananların ihtiyaçlarına cevap verecek donanım ve güveliği sağladığımızı;

taahhüt ediyoruz.

x