Call Center : +90 549 824 14 54
REZERVASYON
OTURUM AÇIN KAYIT OLUN

HAKKIMIZDA

Biz kurulduğumuz ilk günden beri tatil denildiğinde akla gelen deniz, kum ve güneşi eğlence ile birleştirmeyi hedefleyerek ayrıcalıklı konuklarımıza ayrıcalıklı tatiller sunduk.

Sadece kendi zevkimize göre ortamlar yaratmadık. Tüm zevklere uygun yaklaşımlar ile konuklarımızın huzura yolculuk yapmasını ve saflığı keşfetmesini sağladık.

Geldiğimiz bu noktada, uzmanlaşmış dinamik kadromuz ve çağdaş yönetim anlayışımızla, uzun yıllar boyunca, konuklarımıza kaliteli hizmet vereceğimize dair inancımız sonsuzdur.

PAPILLON HOTELS STRATEJİSİ

Hizmet Politikamız

Misyon ve vizyonumuza uygun hareket eden, işine tutkuyla bağlı uzmanlardan oluşan bir ekiple, hem birbirimize hem de konuklarımıza saygı ve sevgi gösteririz.

  • - İnsana değer verir, önce insan deriz.
  • - Her zaman güler yüzlü, enerjik ve canlıyız.
  • - İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurarız.
  • - Misafirperveriz.
  • - İletişimin temel kurallarını bilir, uygularız.
  • - Misafir ve çalışma arkadaşlarımızın isteklerini asla cevapsız bırakmayız.
  • - Misafir memnuniyeti önceliğimizdir.
  • - Gurur duyarız.
  • - Her an ve herkeste güven yaratırız.
  • - Çevre bilinci ile tüm kaynakları etkin kullanırız.

Vizyonumuz

PAPILLON HOTELS
Misafirlerimize yenilenmeleri ve hayallerini gerçekleştirmeleri için ilham ve güç veren, her defasında heyecan yaratan deneyimleri tutkuyla sunmak.

PAPILLON AYSCHA
Aile konseptini, iyi hizmet ve Papillon misafirperverliği ile sunan resort otel olmak.

PAPILLON ZEUGMA
Aile ve Couple konseptini, iyi hizmet ve Papillon misafirperverliği ile sunan resort otel olmak.

PAPILLON BELVİL
Club konseptini, iyi hizmet ve Papillon misafirperverliği ile sunan konseptinde bölge lideri otel olmak.

Tarihçe

1970'li yılların başında inşaat firması olarak hayatına başlayan Papillon Hotels, 1981 yılında yeni yapılanmasıyla MUNA A.Ş. adıyla falliyetlerine devam etti.

Muna A.Ş. kurumsal kimliği çatısı altında ilk oteli Papillon Muna'yı 1992 yılında Side - Kumköy Mevkii'nde faaliyete geçiren Papillon Hotels, 1995 yılında Papillon Belvil'i, 2002 yılında Papillon Zeugma'yı ve son olarak 2005 yılında Papillon Ayscha'yı faaliyete geçirerek, bugünkü kurumsal kimliğine kavuştu.

Değerlerimiz

Önce İnsan
Yaptığımız işin özü ve güvencesi insandır.

Güvenilirlik
Her an ve herkeste güven yaratırız.

Gurur
Fark yaratır, sahiplenir ve gurur duyacağımız işler yaparız.

Bağ Kurmak
İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurarız.

Sürdürülebilirlik
Sahip olduğumuz kaynakların etkin kullanımı ve çevre bilinci ile geleceğe yatırım yaparız.

BAŞKANIN MESAJI

Değerli Misafirlerimiz, İş Ortaklarımız ve Çalışanlarımız,

Papillon Hotels Resort & SPA olarak geçmişten günümüze misafir memnuniyetinin ancak çalışan memnuniyeti ile sağlandığının bilincinde olarak; çalışanlarımızın merkeze alındığı yönetim anlayışımızı, yenilenen bedenimiz ve ruhumuzla harmanlıyor, kültür ve değerlerimizin korunduğu, değişimin doğallıkla bütünleştiği ürünlerimizle, markalaşmış hizmetin örneklerini sektörümüze sunmakla gurur duyuyoruz.

Yenilenme ve gelişimi sadece dünyaya ayak uydurmak adına değil, içimizden gelen heyecan ve doğal dönüşümümüzün gereği olarak benimsedik. 2014 yılında Papillon Ayscha Hotel’imizi yeniledik. 2015 yılında ise rahatlık ve lüksü bir daha ayrılmamak üzere yeniden tanımladık ve Papillon Zeugma Hotel’imizin hem bedenini hem de ruhunu yenileyerek Relaxury konseptini misafirlerimizle buluşturduk, adını Papillon Zeugma Relaxury koyduk.

Tüm paydaşlarımızla İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurmaya özen gösteren, güven üzerine oturtulmuş iletişimimizle, toplumsal duyarlılığı çalışmalarımızda göz ardı etmiyoruz.

Bugün dünya genelinde turizm sektöründe, çevre konusundan, iş ve sosyal yaşama yanıt verilmesi gereken birçok yeni beklenti ve ihtiyaçların doğduğu bir süreç yaşıyoruz. Bu süreç, Papillon Hotels olarak üzerinde önemle durduğumuz, kurumsal değerlerimizin de işaret ettiği sorumlu ve sürdürülebilir turizmin önemini gösteriyor. Sürdürülebilirlik risklerinin etkin biçimde yönetilmesi ve sürdürülebilir büyümenin uzun vadeli stratejilerle sağlanmasına odaklanıyor ve bu sayede başarımızı her geçen gün arttırmayı hedefliyoruz.

Fark yaratan, yarattığı farkın gururunu taşıyan Papillon Hotels Resorts & SPA’ nın bugünkü haklı konuma gelmesinde, başta değerli çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizim hizmet anlayışımıza her daim güvenen misafirlerimize en içten teşekkürlerimi sunuyorum.

Hüseyin Özgür Nazik
BAŞKAN

PAPILLON HOTELS YÖNETİMİ

  • BaşkanÖzgür NAZİK
  • Başkan YardımcısıErol AKIN
  • Papillon Zeugma Genel MüdürüHüseyin USTA
  • Papillon Zeugma Genel Müdür Yard.Taylan ÖZCAN
  • Papillon Ayscha Genel MüdürüDeniz ÇUHA
  • Papillon Belvil Genel MüdürüErol AKIN
  • Papillon Belvil Genel Müdür Yard.Kadir ERCİYAS
  • Mali İşler ve Finans DirektörüTurgay ALTUNLU
  • Satış & Pazarlama DirektörüNida KİRAZ
x