Call Center : +90 549 824 14 54
REZERVASYON
OTURUM AÇIN KAYIT OLUN

MİSAFİR SADAKAT PROGRAMI

PAPILLON HOTELS'de en az 1 gece konaklama yapan misafirlerimiz bizden hediye puanlar kazanıyor. Puanlarınızı kendiniz için kullanmanın yanı sıra aile ve arkadaşlarınıza hediye edebilir, rezervasyonlarınızda paraya çevirebilirsiniz.

Puanlar Nasıl Kazanılır?

PAPILLON HOTELS’de yapılan her konaklama ve gecelemede, Misafir Memnuniyet Anketi doldurulması durumunda ve web sitemiz üzerinden üye profilinin tamamlanması durumunda puan kazanılır.(*)

(*) Konaklama yapıldığında sadece rezervasyonun sahibi puan kazanmaktadır.


Aşağıda ki tabloda, oda tipi ve sezonlara göre konaklamalarınızda kazanacağınız puanların dağılımlarını inceleyebilirsiniz.

Oda tipleri ve puan kazanma koşulları
Ekim - Nisan
Mayıs - Eylül
Standart oda
1 puan(***)
5 puan(***)
Suit oda
3 puan(***)
6 puan(***)
Villa
10 puan(***)
15 puan(***)
Doldurulan anket için
10 puan(***)
10 puan(***)
Profil %100 doldurma
10 puan(***)
10 puan(***)

(***) Kazandığınız her 1 puanın değeri, 1 Euro'dur.

Konaklama için puan kazanma örneği:

 2015’de Haziran ayında 10 gece için 1 standart oda rezervasyonu yaptınız. Kazanacağınız puan:  10 gece x 5 puan= 50 puan; 50 Euro.

Puanlar Nasıl Harcanır?

  • Kazanılan puanları kendiniz veya dilediğiniz kişi için kullanabilir, web sitemiz üzerinden sevdiklerinize puan gönderebilirsiniz.
  • Başka kampanyalardan kazanılan indirimler, özel fiyatlar, grup rezervasyonları, toplantı veya firma organizasyonları rezervasyonlarında puanlar harcanamaz.
  • Puanlar, konaklama miktarının en fazla %50'si kadar harcanabilir, geri kalan kısımı nakit ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.
  • Sadakat Programı'nda kazanılan puanlar, otel ekstraları için kullanılamaz.
  • Puanları kullanmak için; otelin web sayfası üzerinden ya da münferit olarak telefon/ e-mail ile otelimize ulaşarak rezervasyon yapabilirsiniz.
  • Puanlar, tur operatörü veya acente üzerinden yapılan rezervasyonlarda kullanılamaz.
Genel Şartlar
  • Geçmişte rezervasyon yaptırarak konaklaması gerçekleşmiş misafirler programa dahil olur. Programdan çıkmak isteğe tabidir.
  • Sadece gerçek kişiler puan kazanır, şirket ve acenteler programa katılamaz.
  • Direkt otel üzerinden veya acente üzerinden yapılan rezervasyonlarda geceleme başına puan kazanılır.
  • Konaklama bedeli kendisi tarafından ödenmeyen rezervasyonlardan puan kazanılmaz, puanı ödemeyi yapan kazanır (rezervasyonun sahibi).
  • Aynı odada konaklama yapılması durumunda puanı "rezervasyonun sahibi" kazanır.
  • Puan kazanmak için toplamda en az 1 gece konaklamış olmak gerekir.
  • Kazanılan puanlar para olarak ödenmez.
  • Kazanılan puan başkası için kullanılabilir.
  • Puanların 3 yıl içerisinde kullanılması gerekmektedir, kullanılmayan puanlar sistemden silinir.
  • PAPILLON HOTELS tarafından ağırlanan misafirler, expedient fiyatla konaklayan acente personeli, info grup kapsamında konaklayanlar, özel indirimli fiyat üzerinden yapılan konaklamalardan puan kazanılmaz.
  • prm.papillon.com.tr adresi üzerinden profil oluşturma, profil güncelleme, puan harcama ve puan hediye etme işlemleri gerçekleştirilebilir.
  • Konaklamada puan kullanabilmek için, rezervasyon fiyatlandırmasının otelin web sayfasında bulunan fiyatlar üzerinden gerçekleşmesi gerekir. Başka kampanyalardan kazanılan indirimler, özel fiyatlar, grup rezervasyonlar, toplantı veya firma grup organizasyonları rezervasyonlarında puanlar harcanamaz.
  • PAPILLON HOTELS yönetimi, Sadakat ve Misafir Üyelik Programı içeriğini, ürün ve hizmetlerini, puan kazanma ve harcama kurallarını, programın bir kısmını veya tümünü, bildirim yapmaksızın iptal etme veya değiştirme hakkını saklı tutar.

Bizi Tekrar Tercih Eden Misafirlerimiz İçin

PAPILLON HOTELS'de en az 20 gece konaklama yapan ve bizi yeniden tercih eden misafirlerimiz misafir üyelik programımıza dahil olarak Silver, Silver Plus, Gold ve Platinum Card ayrıcalıklarından yararlanmaktadır.

  • SILVER CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 20 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Silver Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Silver Card Avantajları:
    • Expres Check-in,
    • Girişte özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • SPA'da bir bakımda kullanılmak üzere % 25 indirim. (*)
    (*)Bakımlar yılda bir kez verilir. Üyelik Kartı seviyesini yükselten misafirler aynı yıl içerisinde yeni hakkını kullanabilir.
  • SILVER PLUS CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 50 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Silver Plus Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Silver Plus Card Avantajları:
    • Expres Check-in,
    • Girişte özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • Ekstra harcamalarda %10 indirim (*)
    • SPA'da 20 dakikalık Classic Masaj (local) (**)
    • 3 günde bir defa odaya lezzetli ikramlar (Sadece Ayscha ve Zeugma)
    (*) Dış hizmetler, Dükkanlar, Su Sporları ve SPA merkezi hizmetleri hariçtir.
    (**) Bakımlar yılda bir kez verilir. Üyelik Kartı seviyesini yükselten misafirler aynı yıl içerisinde yeni hakkını kullanabilir. Yapılacak bakımlarda değişiklik isteyen misafirlerden ekstra ücret talep edilebilir.
  • GOLD CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 120 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Gold Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Gold Card Avantajları:
    • Expres Check-in,
    • Girişte özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • Ücretsiz ütü servisi,
    • 3 günde bir defa odaya lezzetli ikramlar (Sadece Ayscha ve Zeugma),
    • Turndown hizmeti,
    • Bir odaya kadar beraberinde gelen aile ve arkadaşlara eşit kart avantajından yararlanma imkanı,
    • Günlük gazete servisi (*),
    • 72 saat öncesinden oda müsaitliği garantisi (**),
    • Ekstra harcamalarda %15 indirim (***)
    • SPA'da 40 dakikalık Classic Masaj. (****)
    • Havaalanı gidiş-dönüş transferinde %50 indirim,
    • Çıkış günü 15:00'a kadar odayı tutabilme imkanı
    (*) Otel yönetiminin belirlediği ve tedarik edebildiği yayınlar geçerlidir.
    (**) Belirli tarihler ve yüksek talep bulunan etkinlik zamanları hariç tutulur.
    (***) Dış hizmetler, Dükkanlar, Su Sporları ve SPA merkezi hizmetleri hariçtir.
    (****) Bakımlar yılda bir kez verilir. Üyelik Kartı seviyesini yükselten misafirler aynı yıl içerisinde yeni hakkını kullanabilir. Yapılacak bakımlarda değişiklik isteyen misafirlerden ekstra ücret talep edilebilir.
  • PLATINUM CARD
    Kazanma Koşulu: Papillon Hotels'de en az 200 gece ücretli konaklama yapan ve toplam konaklama sayısı 1'den fazla olan misafirlerimiz Platinum Card avantajlarından faydalanmaktadır.
    Platinum Card Avantajları:
    • Private Check-in (*) ,
    • Saat 09:00'dan itibaren Early Check-in imkanı,
    • Ücretsiz havaalanı gidiş-dönüş transferi,
    • Bir üst kategori odaya ücretsiz geçiş imkanı (**),
    • Girişte odaya alkollü içecekler ve özel hoşgeldiniz ikramı,
    • Özel banyo bukleti,
    • Hergün odaya lezzetli ikramlar,
    • Ücretsiz ütü servisi,
    • Turndown hizmeti,
    • İki odaya kadar beraberinde gelen gelen aile ve arkadaşlara eşit kart avantajından yararlanma imkanı,
    • Günlük gazete servisi (***),
    • 48 saat öncesinden oda müsaitliği garantisi (****),
    • Ekstra harcamalarda %20 indirim (*****),
    • SPA'da 40 dakikalık Aroma Therapy Masajı. (******),
    • Çıkış günü 18:00'a kadar odayı tutabilme imkanı
    (*) Giriş işlemleri misafir odasında expres olarak yapılır.
    (**) Otel müsaitliği doğrultusundadır.
    (***) Otel yönetiminin belirlediği ve tedarik edebildiği yayınlar geçerlidir.
    (****) Belirli tarihler ve yüksek talep bulunan etkinlik zamanları hariç tutulur.
    (*****) Dış hizmetler, Dükkanlar, Su Sporları ve SPA merkezi hizmetleri hariçtir.
    (******) Bakımlar yılda bir kez verilir. Yapılacak bakımlarda değişiklik isteyen misafirlerden ekstra ücret talep edilebilir.

Misafir Üyelik Programı Genel Şartlar

  • (*) Otelimize geliş sayısı birden fazla olmalı ve ödenmiş gün sayısı o kategorinin gerektirdiği sayıya denk olmalıdır.
  • (*) Ödenmiş gün olarak tam gün baz alınır.
  • (*) Aynı odada konaklama yapılması durumunda üyelik kartı rezervasyonun sahibine verilir.
  • (*) Tüm ek hizmetlerimiz sadece yaz dönemini kapsar (Mayıs-Ekim).
  • (*) Gold ve Platinum Card sahiplerinin rezervasyonları, otelin doluluktan dolayı satışa kapalı olma durumunda dahi kabul edilir.
  • (*) PAPILLON HOTELS mevcut sistemde her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar.

PRM 360°

PRM 360°, PAPILLON HOTELS'in tüm misafirlerine sunduğu yepyeni bir ayrıcalıktır. Tatilinizi daha keyifli hale getirmek, sürpriz hediyeler kazanmak, yeni arkadaşlıklar kurmak, tesis içerisinde çok daha rahat hareket etmek ve sosyal medya ile bağınızı tüm tatiliniz boyunca devam ettirmeniz için tasarlanan PRM 360°, Türkiye'de bir ilk olma özelliğini taşıyor.

PRM 360°'ı nasıl kullanırsınız?
  • Check-In sırasında, ön büroya verdiğiniz e-posta adresinize otomatik olarak gönderilen mesajdaki adımları izleyerek tablet ya da akıllı telefonunuza kurarak,
  • Ya da web sitemizden kayıt olup, prm.papillon.com.tr adresindeki uygulamaya kullanıcı adınız ve şifrenizle oturum açarak, diz üstü bilgisayarınızda kullanabilirsiniz.
PRM 360° ile neler yapabilirsiniz?
  • Tatiliniz süresince tesis içerisinde düzenlenen tüm etkinlikleri takip edebilir ve kendi etkinlik takviminizi oluşturabilirsiniz..
  • Yakaladığınız güzel kareleri ya da o anda hissetiklerinizi sosyal medyada arkadaşlarınızla paylaşabilir ve puan kazanabilirsiniz.
  • Tesis içerisindeki diğer misafirlerimizi arkadaş olarak ekleyip, onlarla anlık mesajlaşabilirsiniz.
  • Tatil tercihlerinizi ve profilinizi güncelleyerek, konaklama deneyiminizi mükemmel bir hale getirebilirsiniz.
  • Şehir rehberine bakarak Antalya'da gezi rotaları oluşturabilirsiniz.
  • Otel yönetimine anlık istek, öneri ve şikayet mesajlarınızı gönderip çok hızlı bir şekilde sonuç alabilirsiniz.
  • Otel haritasını görüntüleyerek, tesis içerisindeki tüm departmanları GPS ile bulabilirsiniz.
  • Anlık değerlendirme bildirimlerini yanıtlayarak fikir ve isteklerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
PRM 360° ile puan kazanma koşulları ve bilgiler
  • PRM 360° üzerinden sosyal medya ağlarına gönderdiğiniz her fotoğraf için 2 sosyal puan kazanırsınız.
  • PRM 360° üzerinden sosyal medya ağlarına gönderdiğiniz her gönderi için 1 sosyal puan kazanırsınız.
  • Kazandığınız sosyal puanların parasal herhangi bir değeri yoktur.
  • Sahip olduğunuz sosyal puanınıza göre Papillon Hotels'in sürprizerini yakalayabilirsiniz.
  • PRM 360° ile sosyal medyada paylaşılan her bir gönderi, gönderenin sorumluluğundadır, Papillon Hotels bu gönderilerle ilgili hiç bir sorumluluk kabul etmez.
  • Papillon Hotels, mevcut sistemde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
x