PAPILLON HOTELS

BLOG HABERLER ETKİNLİKLER

PAPILLON HOTELS’DE TEMASSIZ TEKNOLOJILER

Papillon Hotels’de 2019 yılında başladığımız dijital dönüşüm ve temassız otelcilik çalışmaları kapsamında üzerinde çalıştığımız ve tamamladığımız süreçleri anlatmak isteriz

 

Pandeminin hayatamıza getirdiği sosyal mesafe ve güvenlik uygulamaları ile birlikte dijital süreçler daha kritik hale geldi. Öncelikle misafirlerin konaklamalarında faydalandıkları hizmetler dijital ortamda kullanıma sunuldu. Rezervasyon, sipariş, anket, check-in & check-out işlemlerini mobil cihazları üzerinden yönetebildikleri bir yapıya getirildi.

 

 

 

Temassız otelcilik frictionless & seamless mantığı üzerine geliştirilerek; misafirin zorlanmadan, kişisel temasa girmeden, gereksinimlerinin hızlı ve kaliteli şekilde karşılanması sağlandı. Üretilen QR kodlar ile menülerimiz, anketlerimiz, misafir bilgilendirme kılavuzlarımız misafirlerimize sunuldu.
Geliştirilen Papillon Hotels uygulaması ile misafirler günlük aktivite ve show programlarına, hizmet alanlarının açılış kapanış saatlerine, Papillon Hotels sosyal medya hesaplarına erişim sağlayabildi. Dijital dönüşüm ve süreç yönetimi sayesinde misafir memnuniyeti ölçülebildi ve gerekli durumlarda anında harekete geçildi. Uzaktan çalışma konusunda misafirlerin ofis ve çalışma ihtiyaçlarına yönelik alanlar yaratıldı.

Bu Yazıyı Paylaş

ENJOY

DİĞER YAZILAR

Papillon Hotels’de rafine anlar. Eşsiz deneyimler için yaratıldı.

DEĞERLİ MİSAFİRLERİMİZ,

Papillon Hotels’in, papillon.com.tr dışında bir web sitesi, aşağıdakinin dışında call center numarası  bulunmamaktadır.

Belirtilenler dışındaki hiçbir call center numarası ve sosyal medya hesabına itibar edilmemesini önemle rica ederiz.

Otellerimize ait sosyal medya adreslerimiz iletişim bölümünde inceleyebilirsiniz.