Papillon Hotels’de 2019 yılında başladığımız dijital dönüşüm ve temassız otelcilik çalışmaları kapsamında üzerinde çalıştığımız ve tamamladığımız süreçleri anlatmak isteriz.
Pandeminin hayatamıza getirdiği sosyal mesafe ve güvenlik uygulamaları ile birlikte dijital süreçler daha kritik hale geldi. Öncelikle misafirlerin konaklamalarında faydalandıkları hizmetler dijital ortamda kullanıma sunuldu. Rezervasyon, sipariş, anket, check-in & check-out işlemlerini mobil cihazları üzerinden yönetebildikleri bir yapıya getirildi.
Temassız otelcilik frictionless & seamless mantığı üzerine geliştirilerek; misafirin zorlanmadan, kişisel temasa girmeden, gereksinimlerinin hızlı ve kaliteli şekilde karşılanması sağlandı. Üretilen QR kodlar ile menülerimiz, anketlerimiz, misafir bilgilendirme kılavuzlarımız misafirlerimize sunuldu.
Geliştirilen Papillon Hotels uygulaması ile misafirler günlük aktivite ve show programlarına, hizmet alanlarının açılış kapanış saatlerine, Papillon Hotels sosyal medya hesaplarına erişim sağlayabildi. Dijital dönüşüm ve süreç yönetimi sayesinde misafir memnuniyeti ölçülebildi ve gerekli durumlarda anında harekete geçildi. Uzaktan çalışma konusunda misafirlerin ofis ve çalışma ihtiyaçlarına yönelik alanlar yaratıldı.