SEARCH SITE BY TYPING (ESC TO CLOSE)

Skip to Content

KURUMSAL

HAKKIMIZDA

Biz kurulduğumuz ilk günden beri tatil denildiğinde akla gelen deniz, kum ve güneşi eğlence ile birleştirmeyi hedefleyerek ayrıcalıklı konuklarımıza ayrıcalıklı tatiller sunduk.

Sadece kendi zevkimize göre ortamlar yaratmadık. Tüm zevklere uygun yaklaşımlar ile konuklarımızın huzura yolculuk yapmasını ve saflığı keşfetmesini sağladık.

Geldiğimiz bu noktada, uzmanlaşmış dinamik kadromuz ve çağdaş yönetim anlayışımızla, uzun yıllar boyunca, konuklarımıza kaliteli hizmet vereceğimize dair inancımız sonsuzdur.

HİZMET POLİTİKAMIZ

Misyon ve vizyonumuza uygun hareket eden, işine tutkuyla bağlı uzmanlardan oluşan bir ekiple, hem birbirimize hem de konuklarımıza saygı ve sevgi gösteririz.

  • İnsana değer verir, önce insan deriz.
  • Her zaman güler yüzlü, enerjik ve canlıyız.
  • İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurarız.
  • Misafirperveriz.
  • İletişimin temel kurallarını bilir, uygularız.
  • Misafir ve çalışma arkadaşlarımızın isteklerini asla cevapsız bırakmayız.
  • Misafir memnuniyeti önceliğimizdir.
  • Gurur duyarız.
  • Her an ve herkeste güven yaratırız.
  • Çevre bilinci ile tüm kaynakları etkin kullanırız.
VİZYONUMUZ

Misafirlerimize yenilenmeleri ve hayallerini gerçekleştirmeleri için ilham ve güç veren, her defasında heyecan yaratan deneyimleri tutkuyla sunmak.

PAPILLON AYSCHA
Aile konseptini, iyi hizmet ve Papillon misafirperverliği ile sunan resort otel olmak.

PAPILLON ZEUGMA
Aile ve Couple konseptini, iyi hizmet ve Papillon misafirperverliği ile sunan resort otel olmak.

PAPILLON BELVİL
Club konseptini, iyi hizmet ve Papillon misafirperverliği ile sunan konseptinde bölge lideri otel olmak.

TARİHÇE

1970’li yılların başında inşaat firması olarak hayatına başlayan Papillon Hotels, 1981 yılında yeni yapılanmasıyla MUNA A.Ş. adıyla falliyetlerine devam etti.

Muna A.Ş. kurumsal kimliği çatısı altında ilk oteli Papillon Muna‘yı 1992 yılında Side – Kumköy Mevkii’nde faaliyete geçiren Papillon Hotels, 1995 yılında Papillon Belvil‘i, 2002 yılında Papillon Zeugma‘yı ve son olarak 2005 yılında Papillon Ayscha‘yı faaliyete geçirerek, bugünkü kurumsal kimliğine kavuştu.

DEĞERLERİMİZ

Önce İnsan
Yaptığımız işin özü ve güvencesi insandır.

Güvenilirlik
Her an ve herkeste güven yaratırız.

Gurur
Fark yaratır, sahiplenir ve gurur duyacağımız işler yaparız.

Bağ Kurmak
İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurarız.

Sürdürülebilirlik
Sahip olduğumuz kaynakların etkin kullanımı ve çevre bilinci ile geleceğe yatırım yaparız.

BAŞKANIN MESAJI

Değerli Misafirlerimiz, İş Ortaklarımız ve Çalışanlarımız,

Papillon Hotels Resort & SPA olarak geçmişten günümüze misafir memnuniyetinin ancak çalışan memnuniyeti ile sağlandığının bilincinde olarak; çalışanlarımızın merkeze alındığı yönetim anlayışımızı, yenilenen bedenimiz ve ruhumuzla harmanlıyor, kültür ve değerlerimizin korunduğu, değişimin doğallıkla bütünleştiği ürünlerimizle, markalaşmış hizmetin örneklerini sektörümüze sunmakla gurur duyuyoruz.

Yenilenme ve gelişimi sadece dünyaya ayak uydurmak adına değil, içimizden gelen heyecan ve doğal dönüşümümüzün gereği olarak benimsedik. 2014 yılında Papillon Ayscha Hotel’imizi yeniledik. 2015 yılında ise rahatlık ve lüksü bir daha ayrılmamak üzere yeniden tanımladık ve Papillon Zeugma Hotel’imizin hem bedenini hem de ruhunu yenileyerek Relaxury konseptini misafirlerimizle buluşturduk, adını Papillon Zeugma Relaxury koyduk.

Tüm paydaşlarımızla İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurmaya özen gösteren, güven üzerine oturtulmuş iletişimimizle, toplumsal duyarlılığı çalışmalarımızda göz ardı etmiyoruz.

Bugün dünya genelinde turizm sektöründe, çevre konusundan, iş ve sosyal yaşama yanıt verilmesi gereken birçok yeni beklenti ve ihtiyaçların doğduğu bir süreç yaşıyoruz. Bu süreç, Papillon Hotels olarak üzerinde önemle durduğumuz, kurumsal değerlerimizin de işaret ettiği sorumlu ve sürdürülebilir turizmin önemini gösteriyor. Sürdürülebilirlik risklerinin etkin biçimde yönetilmesi ve sürdürülebilir büyümenin uzun vadeli stratejilerle sağlanmasına odaklanıyor ve bu sayede başarımızı her geçen gün arttırmayı hedefliyoruz.

Fark yaratan, yarattığı farkın gururunu taşıyan Papillon Hotels Resorts & SPA’ nın bugünkü haklı konuma gelmesinde, başta değerli çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizim hizmet anlayışımıza her daim güvenen misafirlerimize en içten teşekkürlerimi sunuyorum.

Hüseyin Özgür Nazik
BAŞKAN

PAPILLON HOTELS YÖNETİM KURULU
  • BaşkanÖzgür NAZİK
  • Başkan YardımcısıErol AKIN
  • Papillon Zeugma Genel MüdürüHüseyin USTA
  • Papillon Zeugma Genel Müdür Yard.Taylan ÖZCAN
  • Papillon Ayscha Genel MüdürüDeniz ÇUHA
  • Papillon Belvil Genel MüdürüErol AKIN
  • Papillon Belvil Genel Müdür Yard.Kadir ERCİYAS
  • Mali İşler ve Finans DirektörüTurgay ALTUNLU
  • Satış & Pazarlama DirektörüNida KİRAZ
MARKALARIMIZ
home_reborn_logo

Papillon Hotels doğal yaşama ve insan haklarına saygılı, çalışan personelini ve tedarikçilerini destekleyen bir iş politikası benimsemektedir.

PAPILLON HOTELS,

faaliyetlerini gerçekleştirirken çevredeki toplum, kuruluşlar ve doğal yaşam alanları ile kurum arasında olumlu ilişkilerin sürdürülmesi; sosyal ve ekonomik etkilerinin mümkün olduğunca çevre ve bölge halkı için pozitif yönde ve faydalı olması, olumsuz etkilerinin azaltılması ve yok edilmesi yolunda çalışmalar yapmaktadır.

Kurumsal sorumluluklarımız;

Çevre Dostu Olmak

Faaliyetlerimizi gerçekleştirdiğimiz bölgede ve mümkün olduğunca ötesinde, çevrenin ve kültürel mirasın konunması adına artı kazandıracak çalışmalar yapmak; çevresel etkilerimizi kontrol altına almak öncelikli hedefimizdir.

Bölge Halkını Desteklemek

İstihdam ettiğimiz personellerin bölge halkından olmasına dikkat ediyoruz. Bu şekilde ekonominin çarpan etkisiyle, istihdam ettiğimiz personelin bölge içerisinde ekonomiyi canlandırmasına katkı sağlamaktayız. Aynı zamanda bölge halkının kendi bölgesinin dışında iş imkanları aramaktansa, bölgesinde kalmasına yardımcı oluyoruz.

Sürdürülebilir Turizm 

Misafirlerimizin ve bölge halkının ihtiyaçlarının gelecek nesilleri düşünerek karşılanması, doğal kaynakların ve yaban hayatın korunması, enerji ve su tasarrufu sağlanması ve yaşam kalitesinin yükseltilmesi sürdürülebilirlik faaliyetlerimizin temelini oluşturmaktadır.

Fırsat Yaratmak

Turizm öğrencilerinin çalışma tecrübesi kazanmaları adına staj imkanı yaratıyoruz. Çalışan personellerimizi eğitimlerle vekariyer yönetimi programıyla destekliyoruz. Mümkün olduğunca kendi   çalışanlarımızı yetiştirerek, üst pozisyonlara kendi çalışanlarımızı yükseltmeyi ve birlikte büyümeyi amaçlıyoruz.

PAPILLON HOTELS doğal yaşama ve insan haklarına saygılı, çalışan personelini ve tedarikçilerini destekleyen bir iş politikası benimsemektedir.

Sürekli gelişim adına, çalışan personellerimizi eğitimlerle ve kariyer yönetimi programıyla desteklemekteyiz. Mümkün olduğunca kendi çalışanlarımızı yetiştirerek, üst pozisyonlara kendi çalışanlarımızı yükseltmeyi ve birlikte büyümeyi amaçlıyoruz.

Turizm öğrencilerinin çalışma tecrübesi kazanmaları adına staj imkanı yaratmaktayız. İstihdam ettiğimiz personellerin bölge halkından olmasına dikkat etmekteyiz. Bu şekilde ekonominin çarpan etkisiyle, istihdam ettiğimiz personelin bölge içerisinde ekonomiyi canlandırmasına katkı sağlamaktayız. Aynı zamanda bölge halkının kendi bölgesinin dışında iş imkanları aramaktansa, bölgesinde kalmasına yardımcı oluyoruz.

Satın alımlarımızı mümkün olduğunca yakın bölgelerden yapmaktayız. Böylece tedarikçi firmaların teslimat araçlarının CO2 salınımlarını minimize ederek çevreye yapılan etkilerin azaltılması hedeflenmekte ve bölge çalışanları desteklenmektedir.

Uygulamakta olduğumuz Entegre Kalite Yönetim sistemi gereklilikleri kapsamında tedarikçilerimizi bizimle büyümeye ve gelişmeye teşvik ediyoruz.

Çevre Dostu

Çevreye yaptığımız etkileri belirliyoruz ve kontrol altına alıyoruz,

Kirlilik ile ilgili risklere ve acil durumlara hazırlıklıyız; çevresel yasal düzenlemelere uyuyoruz,

Atık ayrıştırma ve atık miktarının azaltılması, doğal kaynakların verimli kullanılması vb. faaliyetlerle sürekli çevresel performansımızı iyileştiriyoruz ,

Atıkların geri dönüşüm/ bertaraf aşamasına kadar takibini yapıyoruz,

Otellerimizde enerji ve su tasarrufu sistemleri kullanıyoruz ve çalışanlarımızı bu konularda eğitiyoruz.

Çalışanlarımızı tehlikeli kimyasalların dokülmesi durumunda alacakları tedbirler konusunda eğitiyoruz.

Herkesin Katılımı

Çalışanlarımızı ve misafirlerimizi çevreye karşı duyarlı olmaları konusunda teşvik ediyoruz.

Çocuk klübünde çocuklarla çevre duyarlılığı konularında eğitici etkinlikler düzenliyoruz.

Çalışanlarımızla birlikte bölgemizdeki tarihi alanlarda mınıtıka temizliği yapıyoruz.

Çevre Anketleri’yle misafirlerimizin çevreye duyarlılık çalışmalarımızla ilgili memnuniyetlerini, istek ve önerilerini değerlendiriyor ve kendimizi sürekli geliştiriyoruz.

Doğal Hayatı Koruma

Sahillerimize yumurtlayan nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya kalmış Caretta-Caretta Deniz Kaplumbağalarını koruma altına alıyoruz.

Otellerimizde kedi evleri bulunmaktadır; misafirlerimizin de desteğiyle küçük hayvan dostlarımızın bakımını yapıyoruz.

Tedarikçilerimiz

Satın alımlarımızı mümkün olduğunca yakın bölgelerden yapmaktayız. Böylece tedarikçi firmaların teslimat araçlarının CO2 salınımlarını minimize ederek çevreye yapılan etkilerin azaltılması hedeflenmekte ve bölge çalışanları desteklenmektedir.

Uygulamakta olduğumuz Entegre Kalite Yönetim sistemi gereklilikleri kapsamında tedarikçilerimizi bizimle büyümeye ve gelişmeye teşvik ediyoruz.

Çevre Yönetim Sistemi Politikası

Çevre Yönetim Sistemi Politikası PDF

Biz topluluk olmanın değerlerimize sahip çıkacak sağlanabileceğinin bilincindeyiz.

Toplumsal sorumluluklarımızın farkında olarak yıl içerisinde Gönüllülük esasına dayalı faaliyetlerimizi çalışanlarımızın ve misafirlerimizin de katılımı ile organize etmekteyiz.

Sosyal Yardım Etkinlikleri

Bölgedeki Çocuk ve Yaşlı Bakım Evleri’ni ziyaret ediyor ve otellerimizde ağırlayarak tatil yapma imkanı sunuyoruz.

PAPILLON HOTELS Bursu

Çalışanlarımızın çocuklarının ve öğrenimine devam eden çalışanlarımızın yüksek öğrenim süresince desteklenmesi PAPILLON HOTELS olarak sosyal sorumluluğumuzdur. Çalışanlarımızın çocuklarına ve okuyan çalışanlarımıza öğrenimleri süresince okul başarılarını gözeterek burs imkanı sağlıyoruz.

Kariyer Yönetimi

Turizm öğrencilerinin çalışma tecrübesi kazanmaları adına staj imkanı yaratıyoruz. Çalışan personellerimizi eğitimlerle ve kariyer yönetimi programıyla destekliyoruz. Mümkün olduğunca kendi çalışanlarımızı yetiştirerek, üst pozisyonlara kendi çalışanlarımızı yükseltmeyi ve birlikte büyümeyi amaçlıyoruz.

Çevre Etkinlikleri

Küçük misafirlerimizle çevreye duyarlılık konularında oyunlar oynuyor ve eğitici etkinlikler düzenliyoruz.
Otellerimizde kedi evleri bulunmaktadır; misafirlerimizin de desteğiyle küçük hayvan dostlarımızın bakımını yapıyoruz.

Sahillerimize yumurtlayan nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya kalmış Caretta-Caretta Deniz Kaplumbağalarını koruma altına alıyoruz.

Papillon kültürünün 5 temel değerinden biri olan sürdürülebilirlik adına, sağladığımız ekonomik ve toplumsal katkılarla, sahip olduğumuz kaynakları etkin kullanır ve çevre bilinci ile geleceğe yatırım yaparız. Doğaya sahip çıkar, çevreyi koruruz ki bu dünya çocuklarımız için de yaşanır olsun…

Sürdürülebilirlik çerçevesinde tüm paydaşlarımızın beklentilerini araştırılarak ve incelenerek senelik dönemlerle sürdürülebilirlik raporu yayınlanır.

Enerji Tasarrufu

Satın aldığımız tüm elektronik ürünlerin enerji tasarruflu olmasını ve tüm çalışanlarımızın enerji tasarrufu konusunda eğitim almasını hedeflemekteyiz.

Otellerimizde enerji tasarrufu ile ilgili aşağıdaki çalışmalar yapılmakta ve sürekliliği sağlanmaktadır:

Tüm odalarda balkon kapısının açılması durumunda ısıtma/soğutma cihazlarını devre dışı bırakan sistemler kullanılmaktadır.
Otellerimizde enerji tasarruflu ampüller ya da LED ışıklar kullanılmaktadır.
Ortak alanlardaki tuvaletlerde, koridorlarda, personel bölgelerinde ve zemin katlarda aydınlatma için sensörler kullanılmaktadır.
Dış aydınlatmalar zamanlayıcılarla kontrol edilmektedir.
Odalarımızda elektronik anahtar kartlar kullanılmaktadır.
Odalarımızda düşük standby tüketimi olan TV’ler kullanılmaktadır.
Odalarımızdaki mini barlarımız enerji tasarrufu sağlamak amacıyla ısı kaynağından uzak olacak şekilde konumlandırılmıştır.
Boş odalarımızın perdeleri yaz sezonunda kapalı, kış sezonunda açık tutularak iklimlendirme cihazlarının kullanımı azaltılmaktadır.
Sıcak su sağlamada güneş panellerinden destek sağlanmaktadır.

Su Tasarrufu

Sağlık, hijyen ve misafir memnuniyeti konularından ödün vermeden genel su tüketimini azaltmak amacıyla su tasarrufu sağlayan donanımlar kullanıyor; misafir odalarına su tasarrufu ile ilgili bilgilendirici “Çevre Kartı” yerleştiriyor ve çalışanlarımızı bu konuda eğitiyoruz.

Otellerimizde su tasarrufu ile ilgili aşağıdaki çalışmalar yapılmakta ve sürekliliği sağlanmaktadır:

Musluk ve duşlarda su akışı sınırlayıcı donanımlar kullanılmaktadır.
Tuvaletlerde tasarruflu ve/veya ikili sifon sistemi kullanılmaktadır.
Ortak alanlardaki tuvaletlerde fotoselli musluklar ve sensörlü pisuvarlar kullanılmaktadır.
Bahçelerimizde sulama yapılırken damlama sisteminden faydalanılmaktadır.

Atık Yönetimi

Atık üretimini azaltmak için çalışmalar yapıyor ve misafirlerimizi geri dönüşüm programına katılmada teşvik ediyoruz.

Cam, kağıt, yağ, plastik ve yiyecek atıklarının geri dönüşümü için ilgili firmalarla çalışılmakta ve takibi yapılmaktadır. Misafirlerimizin kağıt ve plastik kullanımının azaltılması hedeflenmektedir.

Kimyasal Kullanımı

Kimyasalların güvenli bir şekilde bertaraf edilmesi için ilgili firmalarla çalışıyor ve kimyasal atıkların takibini yapıyoruz.

Kimyasalların kullanımı ve tehlikeli kimyasalların dokülmesi/ saçılması durumunda alınacak tedbirler konusunda çalışanlarımızı eğitiyoruz.

Karbon

Satın alımlarımızı mümkün olduğunca yakın bölgelerden yapmaktayız.

Böylece tedarikçi firmaların teslimat araçlarının CO2 salınımlarını minimize ederek çevreye yapılan etkilerin azaltılması hedeflenmektedir.

Doğal Hayatı Koruma

Sahillerimize yumurtlayan nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya kalmış Caretta-Caretta Deniz Kaplumbağalarını koruma altına alıyoruz.

Otellerimizde kedi evleri bulunmaktadır; misafirlerimizin de desteğiyle küçük hayvan dostlarımızın bakımını yapıyoruz.

Sürdürülebilirlik Raporu

Sürdürülebilir turizm ve kalkınma konusunda sorumluluklarımızın bilincinde ve kararlıyız. Gelecek nesiller için daha iyi bir dünya bırakmaya çalışıyoruz. Kurumsal vizyonumuz, misyonumuz, kültürümüz, değerlerimiz ve etik ilkelerimiz bu sorumluluklarımızı yerine getirirken bize yön veriyor.

Surdurulebilirlik Raporu 2014 PDF

Surdurulebilirlik Raporu 2015-2016 PDF

Papillon Hotels kalite odaklı bir yönetim anlayışı ile misafirlerimizin ve çalışanlarımızın ihtiyaç ve beklentilerine en etkili şekilde cevap verebilmeyi ve bunu süreklilik haline getirmeyi ilke edinmiştir.

Günümüzün sürekli gelişen ve değişen dünyasında ihtiyaçlar ve beklentiler de paralel bir hızla yükselmekte ve çeşitlenmektedir. Papillon Hotels kalite odaklı bir yönetim anlayışı ile misafirlerimizin ve çalışanlarımızın ihtiyaç ve beklentilerine en etkili şekilde cevap verebilmeyi ve bunu süreklilik haline getirmeyi ilke edinmiştir.

Kurmuş olduğumuz Entegre Kalite Yönetim Sistemi ile misafirlerimize verdiğimiz hizmet kalitesini sürekli geliştirerek, memnuniyet seviyesini en üst düzeye çıkarmak, çevresel duyarlılığı arttırarak doğal hayatın korunmasını desteklemek, misafirlerimizin ve çalışanlarımızın güvenliğini sağlayarak kazaların ve tehlikeli durumların önüne geçmek, gıda güvenliği önündeki tehditleri ortadan kaldırarak hijyenik ve güvenilir sunumlar yapmak ve şikâyet yönetimi ile hizmet anlayışında mükemmele ulaşmak hedeflenmektedir.

Entegre Kalite Politikası

‘’Önce İnsan’’ değerimizden yola çıkarak, başta işimizin güvencesi olan çalışanlarımız ve işimizin özü olan misafirlerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızın memnuniyeti kalite yönetim sistemimizin temelini oluşturur.
Bu doğrultuda politikamız;
➢ Çalışanların yetkinliğini arttırmak amacıyla gerekli eğitimlerin verilmesini,
➢ Kirliliğin önlenmesini sağlayarak, sosyal sorumluluk bilinciyle çevre dostu bir kurum olabilmeyi,
➢ Misafir ve çalışanlarımız için güvenli ve hijyenik bir ortam yaratmayı,
➢ Gıda güvenliğinin sağlanabilmesi için “Tarladan Çatala” prensibiyle; tedarikçi değerlendirmesinden başlayan tetkikleri, tesellümden ürün sunumuna kadar her aşamada etkin bir şekilde sürdürmeyi,
➢ Misafir şikayetlerini hızlı, etkin, adil ve objektif bir şekilde çözümlemeyi,

taahhüt ederiz.

Entegrea Kalite Politikası PDF

Belgelerimiz

Misafirlerimizin ve yasaların beklentilerini karşılamak ve aşmak yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Çalışanlarımıza güvenli bir çalışma ortamı yaratmak yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “TS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Çevrenin korunması, doğal kaynakların verimli kullanılması ve gelecek nesillere yaşanılır bir çevre bırakılması yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 14001Çevre Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Gıda güvenliği önündeki tehditlerin ortadan kaldırılması ve misafirlerimize hijyenik ve güvenilir sunumlar yapmak yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Misafir odaklı olmak ve her daim misafirlerimizin sunduğumuz hizmetlerden memnununiyetini temin etmek yolunda çalışmalarımıza katkı sağlamak amacıyla 2014 yılında “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” belgesi alınmıştır.

Papillon Hotels plaj ve marinalara verilen uluslararası “Mavi Bayrak” çevre ödülüne sahiptir. Bu ödül kapsamında;

Deniz suyunun temizliğini,
Çevre yönetimine önem verdiğimizi,
Çevre bilincinin oluşturulmasına yönelik faaliyetlerde bulunduğumuzu,
Plaj veya marinayı kullananların ihtiyaçlarına cevap verecek donanım ve güveliği sağladığımızı;

taahhüt ediyoruz.

Bakım Evleri
Bölgedeki Çocuk ve Yaşlı Bakım Evleri’ni ziyaret ediyor ve otellerimizde ağırlayarak tatil yapma imkanı sunuyoruz.

Yardım Kumbarası
Otellerimizde bulunan Yardım Kumbaraları aracılığıyla kullanılabilir durumdaki giysi ve oyuncaklar toplanmakta ve ihtiyaç sahibi kişilere dağıtılmaktadır.

Sosyal Sorumluluk Politikamız PDF

to-topto-top